Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Ανακοίνωση – Πρόσκληση

Γενική Συνέλευση Συνεταιρισμού 16.09.2012

Την Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012 και ώρα 10 π.μ. διεξάγεται η Τακτική Γενική Συνέλευση του Συνεταιρισμού με πολύ σοβαρά θέματα, που μας αφορούν άμεσα.

1) Την ανάληψη των έργων υποδομής από το Δήμο

2) Εκλογές για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου.

Στις 25 Νοεμβρίου 2012, ο Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου αναλαμβάνει την αποπεράτωση των έργων ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ όπως ορίζει ο Νόμος 4030/2011.

Ο Δήμος, παρά την πολύ δύσκολη οικονομική συγκυρία, μπορεί να εντάξει τα έργα σε διάφορα προγράμματα, κοινοτικά και εθνικά (ΕΣΠΑ κλπ.), χωρίς καμία δική μας οικονομική επιβάρυνση. Εξάλλου και από το Νόμο 4030/2011 προκύπτει σαφέστατα ότι ο Δήμος μετά τις 25-11-2012 θα κατασκευάσει τα έργα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με δικά του χρήματα χωρίς δικές μας εισφορές.

Ο Δήμος Ραφήνας έχει κατασκευάσει όλα τα έργα υποδομής του, εκμεταλλευόμενος κοινοτικά και εθνικά προγράμματα και η πόλη και όλοι οι εκτός σχεδίου Οικισμοί του, ακόμα και σε δασικές περιοχές, έχουν ασφαλτοστρωμένους δρόμους και δίκτυα ύδρευσης με νερό της ΕΥΔΑΠ.

Ο δικός μας οικισμός, που εντάχθηκε στο σχέδιο πόλης το 1970, μετά από σαράντα (40) χρόνια, αντί για δίκτυο ύδρευσης έχει ακόμα τους "νερουλάδες" και αντί για ασφαλτοστρωμένους δρόμους διασχίζεται από αδιάβατους, λασπωμένους χωματόδρομους, παρότι έχουμε πληρώσει τα χρήματα για την κατασκευή τους και την ολοκλήρωση των έργων. Πώς τολμούν λοιπόν από το Συνεταιρισμό να μιλούν για οικονομική αδυναμία του Δήμου να αποπερατώσει τα έργα;

Ο Συνεταιρισμός δεν έχει χρήματα για τα έργα και ούτε βέβαια πρόκειται να του δώσουμε άλλα, όπως άλλωστε αποφασίστηκε δύο φορές σε Γενικές Συνελεύσεις το 2011.

Eιδικά αυτή την περίοδο, υπάρχει το πρόγραμμα ΕΣΠΑ 2007-2013 για τα δίκτυα ύδρευσης των Δήμων. Πρέπει να επωφεληθούμε από τη δυνατότητα που παρέχεται στο Δήμο, ώστε με την ανάληψη των έργων, να ενταχθεί στο παραπάνω πρόγραμμα η κατασκευή του δικτύου ύδρευσης της περιοχής.

Aπό τα παραπάνω αντιλαμβανόμαστε ότι η εκλογή του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Συνεταιρισμού έχει πολύ μεγάλη σημασία για εμάς και είναι απαραίτητη η παρουσία όλων μας στην προσεχή Γενική Συνέλευση.

• Tο νέο Δ.Σ. θα πρέπει να έχει τη ΒΟΥΛΗΣΗ να εφαρμόσει το νόμο 4030/2011 και όχι να τον καταστρατηγήσει ή να προσπαθήσει να καθυστερήσει ή ακόμα και να αποφύγει την εφαρμογή του.

• Το νέο Δ.Σ. του Συνεταιρισμού πρέπει να έχει αγαστή συνεργασία με το Δήμο, να παραδώσει άμεσα τα έργα και τις μελέτες που έχουν πραγματοποιηθεί όλα αυτά τα χρόνια, ώστε να μπορέσει ο Δήμος τάχιστα να εντάξει την περιοχή μας στα διάφορα προγράμματα και τους προϋπολογισμούς του.

• Tο νέο Δ.Σ. θα πρέπει να διαχειριστεί συνετά και με διαφάνεια το υπόλοιπο (αν υπάρχει) των εισφορών μας και να αποτρέψει τυχόν σχέδια πώλησης των αδιάθετων οικοπέδων του Συνεταιρισμού.

Mε την παρουσία μας στη Γενική Συνέλευση ζητάμε να εφαρμοστεί ο Νόμος απαρέγκλιτα. Ο Δήμος να αναλάβει τα έργα ταχύτατα, όπως ακριβώς ορίζεται στο Νόμο. Εξάλλου δεν μπορεί να υπαγόμαστε αφ’ ενός μεν στο Δήμο και να πληρώνουμε για δημοτικά τέλη, δημοτικό φόρο, ΤΑΠ (ηλεκτροφωτισμό, καθαριότητα κλπ) και αφ’ ετέρου στο Συνεταιρισμό και να πληρώνουμε για τα έργα. Παντού δηλαδή να πληρώνουμε και έργα να μη γίνονται και ανταποδοτικές παροχές να μην έχουμε.

Σας καλούμε όλους να συμμετάσχετε στη Γενική Συνέλευση του Συνεταιρισμού την Κυριακή 16-9-2012 και να ψηφίσετε τους υποψηφίους μας για το νέο Διοικητικό Συμβούλιο.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Όσοι δεν μπορέσουν λόγω κωλύματος, να παραστούν στη Γενική Συνέλευση, μπορούν να ορίσουν αντιπρόσωπό τους με συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο. Ο αντιπρόσωπος πρέπει να είναι συγγενής τους α΄ ή β΄ βαθμού, δηλαδή γονέας, παιδί, αδελφός ή σύζυγος.

Ο Σύλλογός μας αποφάσισε να βοηθήσει όσους επιθυμούν να εκπροσωπηθούν στη Γ.Σ. με πληρεξούσιο. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν στα τηλέφωνα 6944767264, 6944522881.

• Μετέχουμε όλοι στην καθοριστική Γ.Σ. 16-9-2012

• Ψηφίζουμε την εφαρμογή Ν.4030/2011 – Tα έργα στο Δήμο

• ΟΧΙ άλλα χρήματα στο Συνεταιρισμό

• Kαταψηφίζουμε τον απολογισμό και τον προϋπολογισμό του απερχόμενου Δ.Σ.

• Ψηφίζουμε νέα, άφθαρτα και έντιμα μέλη για το νέο Δ.Σ.

Πικέρμι, Σεπτέμβριος 2012

Για το Σύλλογο ΑΙΟΛΙΣ

Το Δ.Σ.

Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση - Πρόσκληση

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΔΑΣΑΜΑΡΙ ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ
«Η ΑΙΟΛΙΣ»
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΜΑΣ

Το Δ. Σ. του συλλόγου «Η ΑΙΟΛΙΣ» προσκαλεί τα μέλη του αλλά και όλους τους κατοίκους του Οικισμού μας, στην Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση, την Κυριακή 10 Ιουνίου 2012 στις 11.00 το πρωί στην αίθουσα του ΚΑΠΗ Πικερμίου.

Τα θέματα της ημερησίας διάταξης είναι :
1. Απολογισμός δραστηριοτήτων Διοικητικού Συμβουλίου (Δ.Σ) κατά το 2011 και προγραμματισμός για το έτος 2012.
2. Οικονομικός απολογισμός και Προϋπολογισμός για την νέα περίοδο.
3. Ανάγνωση Εκθέσεως Εξελεγκτικής Επιτροπής (Ε.Ε) και απαλλαγή του Δ.Σ από κάθε ευθύνη.
4. Ενημέρωση για τα θέματα του οικισμού μας.

Στα πλαίσια του 4ου θέματος, θα συζητηθούν διάφορα προβλήματα και κυρίως το θέμα της αποκατάστασης της βατότητας κάποιων δρόμων του Οικισμού μας, που λόγω των βροχών έχουν χαλάσει.
Σας καλούμε λοιπόν να προσέλθετε στη Γ.Σ. και να καταθέσετε τις ιδέες και τις προτάσεις σας για τους δρόμους που χρειάζονται συντήρηση αλλά και για άλλα προβλήματα του Οικισμού μας.

Σε περίπτωση αδυναμίας σας να παραστείτε στη Γ.Σ. και εφόσον επιθυμείτε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 6944767264 (Π. Χρηστάκης)

Για το ΔΣ 
 Ο Πρόεδρος                                               Η Γραμματέας
Πέτρος Χρηστάκης                                      Ειρήνη Πανταζάτου

Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

ΝΟΜΟΣ 4030/2011 - ΑΝΑΛΗΨΗ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ

 
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ


Ψηφίστηκε στη Βουλή ο Νόμος 4030/2011 «Νέος τρόπος έκδοσης αδειών δόμησης, ελέγχου κατασκευών και λοιπές διατάξεις» και δημοσιεύθηκε στο Φ.Ε.Κ. 249Α/25-11-2011. Στο άρθρο 39 του νόμου αυτού ρυθμίζονται θέματα Οικοδομικών Συνεταιρισμών. Στην παράγραφο 13 του άρθρου 39 ορίζεται ότι οι προϋφιστάμενοι της 16-1-1984 Οικοδομικοί Συνεταιρισμοί, με εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο οφείλουν εντός προθεσμίας δώδεκα (12) μηνών από τη δημοσίευση του νόμου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως να έχουν ολοκληρώσει τα έργα υποδομής. Μετά την παρέλευση της παραπάνω προθεσμίας, την ολοκλήρωση των έργων αναλαμβάνει αυτοδίκαια και αποκλειστικά ο αρμόδιος Δήμος.

Ένα πάγιο αίτημα του συλλόγου μας και του συνόλου σχεδόν των κατοίκων και των οικοπεδούχων του οικισμού μας, έγινε επιτέλους δεκτό από το Υπουργείο με την ψήφιση του νόμου αυτού, ύστερα από πρωτοβουλία του συλλόγου μας.

Μόνος και αποκλειστικός αρμόδιος για την ολοκλήρωση των έργων υποδομής στον οικισμό μας, καθίσταται πλέον εκ του νόμου αυτοδίκαια, ο Δήμος.

Επιλύεται με αυτό τον τρόπο νομοθετικά, το χρονίζον πρόβλημα της ανάληψης από τον αρμόδιο Δήμο, της κατασκευής των έργων υποδομής των παλαιών Οικοδομικών Συνεταιρισμών και παύει πλέον κάθε αμφισβήτηση, δικαιολογία και πρόφαση από κάθε πλευρά για το θέμα αυτό.

Εμείς θα συνδράμουμε με όλες μας τις δυνάμεις την Δημοτική Αρχή, για την σταδιακή αποπεράτωση των έργων στο συντομότερο δυνατό χρόνο.
                                                                     
                                                                            ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
       Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                                            Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΕΤΡΟΣ ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ                                                                           ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΝΤΑΖΑΤΟΥ